تحلیل بازار مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور بر اساس تحولات و روندهای اخیر بازار 2023 تا 2029

تحلیل بازار مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور بر اساس تحولات و روندهای اخیر بازار 2023 تا 2029
تحلیل بازار مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور بر اساس تحولات و روندهای اخیر بازار 2023 تا 2029

تحلیل بازار مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور بر اساس تحولات و روندهای اخیر بازار 2023 تا 2029

بازار جهانی مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور اعم از مانیتورهای علائم حیاتی هوشمند در سال 2023-2029 یک گزارش تحقیقات بازار گسترده است که تجزیه و تحلیل صنعت را با چشم انداز تاریخی و آینده نگرانه برای پارامترهای زیر ارائه می دهد. داده های اندازه بازار، درآمد، تقاضا و عرضه. این گزارش شامل اطلاعات جامعی در مورد محرک‌های بازار، روندها و چالش‌های کلیدی، بررسی عمیق روندهای فناوری، فرصت‌ها، زنجیره‌های ارزش، نقشه‌های راه آینده و استراتژی‌ها است. این گزارش شامل چارچوب های تحلیل 5 نیرویSWOT، PESTEL و Porter است. مطالعات تحلیلی با اطمینان از نیازهای مشتری با درک کامل ظرفیت های بازار در سناریوی فعلی انجام می شود. این سازمان جنبه‌های واجد شرایط و قابل تأیید داده‌های بازار را در سناریویی عملی، تضمین می‌کند.

اندازه بازار جهانی دستگاه‌های مانیتور های علائم از راه دور بیمار در سال 2021 به 29.94 میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود تا سال 2029 به 98.58 میلیارد دلار برسد و 18.56٪  CAGR در طول دوره پیش‌بینی (2023-2029) ثبت شود.

شرکت‌های برتر تحت پوشش این گزارش: Medtronic ، Abbott، Philips Healthcare، Boston Scientific Corporation، GE Healthcare، Nihon Kohden، Biotronik، Honeywell، Spacelabs Healthcare (OSI Systems)، A&D Medical، SHL Telemedicine، BD

برای نمونه رایگان این گزارش اینجا را کلیک کنید در:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/031612082249/global-remote-smart-patient-monitors-market-research-report-2023-status-and-outlook/inquiry?Mode=S21

مانیتورهای هوشمند بیمار از راه دور، به ویژه در زمینه همه‌گیری COVID-19، که نیاز به نظارت از راه دور بیمار (RPM) و راه‌حل‌های بهداشت از راه دور را برجسته می‌کند، کشش قابل توجهی پیدا کرده‌اند. در اینجا یک تحلیل رقابتی از بازار مانیتور هوشمند بیمار از راه دور در آخرین به‌روزرسانی من در سپتامبر 2021 ارائه شده است:

تحلیل بازار مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور بر اساس تحولات و روندهای اخیر بازار 2023 تا 2029

  1. برند های کلیدی در بازار:

:Philips Healthcare  طیف گسترده ای از سیستم های مراقبت از بیمار را که برای تنظیمات بالینی مختلف از جمله مراقبت در منزل مناسب است، ارائه می دهد.

Medtronic: مدترونیک که به‌خاطر «خدمات مدیریت مراقبتی» شناخته می‌شود، راه‌حل‌هایی را برای بیماران با ریسک سلامتی بالا و مبتلایان به بیماری‌های مزمن ارائه می‌دهد.

GE Healthcare : مجموعه ای از راه حل های مراقبت از بیمار، یکپارچه سازی تجزیه و تحلیل پیشرفته  داده های نظارتی را ارائه می دهد.

Masimo : راه حل های آنها اغلب بر پالس اکسیمتری پیشرفته و سایر پارامترهای غیر تهاجمی تأکید دارد.

 :Omron Healthcare محصولات این شرکت در بخش سیستم های مراقبی در حوزه فشار خون بیمار تمرکز دارد.

:BioTelemetry  این شرکت بر پایش عملکرد قلب بیمار تمرکز دارد و سیستم های معاینه سرپایی بیمار بر اساس تله متریک قلب را توسعه داده است.

:iRhythm Technologies, Inc.  که با محصول Zio XT شناخته شده است، سیستم های نظارتی و مراقبتی طولانی مدت را بر سلامت و عملکرد قلب بیمار ارائه می دهد.

  1. عوامل رقابتی:

دقت داده ها: دقت و قابلیت اطمینان بودن داده های خوانده شده، بسیار مهم است. شرکت هایی که محصولات آنها به طور مداوم داده های دقیق ارائه می دهند، در بازار اعتمار بیشتری بین درخواست های بازار پیدا می کنند.

قابلیت های یکپارچه سازی: ادغام با EHR (سامانه سوابق الکترونیکی سلامت) و سایر سیستم های مراقبت های بهداشتی برای مراقبت یکپارچه از بیمار ضروری است.

تجربه کاربری: دستگاه هایی که پوشیدن، نحوه استفاده و تفسیر داده های آنها آسان است (هم برای بیماران و هم برای پزشکان) دارای مزیت هستند.

اتصال: اتصال قوی و ثابت برای نظارت و هشدارهای بلادرنگ حیاتی است.

عمر باتری: به خصوص برای دستگاه های پوشیدنی، عمر باتری طولانی یک مزیت قابل توجه به حساب می آید.

هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده با قابلیت پیش بینی: ادغام هوش مصنوعی  با داده ها برای تجزیه و تحلیل رخداد های قابل پیش بینی و تشخیص زود هنگام وقایع  می تواند یک مزیت رقابتی باشد.

  1. چالش ها و تهدیدها:

امنیت داده ها: با توجه به ماهیت حساس داده های سلامتی، اطمینان از امنیت و حریم خصوصی داده ها یک چالش و نگرانی است.

تأییدیه های نظارتی: دستگاه ها نیاز به تأییدیه دارند مانند مجوز FDA در ایالات متحده، که می تواند زمان بر و پرهزینه باشد.

قابلیت همکاری: با استفاده از سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی متنوع در این بازار، اطمینان از سازگاری یک دستگاه با پلت‌فرم جهانی می‌تواند چالش برانگیز باشد.

هزینه و بازپرداخت: دستگاه ها برای پذیرش گسترده در این بازار باید مقرون به صرفه باشند. علاوه بر این، چشم انداز بازپرداخت بیمه برای RPM می تواند بر نرخ پذیرش محصولات و برند ها در بازار تاثیر بگذارد.

.4  فرصت ها:

جمعیت سالخورده: جمعیت جهان در حال افزایش تقاضا برای راه حل های نظارت از راه دور بیمار، به ویژه برای بیماری های مزمن را نشان می دهد.

پیشرفت های تکنولوژیکی: ترکیب IoT، 5G  و AI می تواند به راه حل های پیشرفته تر و همه کاره تر منجر شود.

مراقبت از راه دور و مراقبت مجازی: ظهور سیستم سلامت از راه دور نقطه ادغام سیستم های مراقبت از راه دور بیمار در این بازار است.

  1. روندها:

مانیتورهای پوشیدنی: ابزارهای پوشیدنی، مانند ساعت های هوشمند با ویژگی های نظارت بر سلامت، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

مراقبت غیرمتمرکز: تغییر سیستم های مراقبتی از مراقبت بیمارستان محور به مراقبت های خانگی یا غیرمتمرکز.

تحلیل بازار مراقبت های هوشمند بیمار از راه دور بر اساس تحولات و روندهای اخیر بازار 2023 تا 2029

تقسیم بندی بازار بر اساس نوع محصول:

مانیتور مراقبت های ویژه

مانیتور بیهوشی

مانیتور علائم حیاتی

کاربردهای مهم بازار مانیتورهای هوشمند بیمار از راه دور عبارتند از:

مراقبت در منزل

مراکز مراقبت بصورت طولانی مدت

مراقبت های بیمارستانی

 

چشم انداز منطقه ای:

بینش اولیه این گزارش در مورد مناطق مختلف و شرکت های اصلی درگیر در هر یک از بخش ها ارائه شده است. هنگام ارزیابی رشد یک منطقه یا کشور، مسائل اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی، تکنولوژیکی و سیاسی همه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اطلاعات درآمد و فروش هر کشور و منطقه برای سال های 2018 تا 2029 در دسترس خوانندگان قرار خواهد گرفت.

بازار به چهار منطقه کلیدی تقسیم شده است: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای جنوبی. بر اساس اطلاعات بیان شده در این گزارش، تجزیه و تحلیل کامل داده بر اساس کشورهای مهمی مانند ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، فرانسه، چین، ژاپن، کره جنوبی، آسیای جنوب شرقی و هند است. داده ها برای تخمین بازار با استفاده از داده های سال 2022 به عنوان سال پایه و به دنبال آن تخمین ها برای سال 2023 و ارزش پیش بینی برای سال 2029 ارائه می شود.

نظرات بسته شده است.